SNOOZOMAN!

Hellu allihopa!
Har inte haft ork att blogga på ett tag men nu är krafterna tillbaka och här ska det bloggas! :)
Som vanligt kan jag inte gå och lägga mig i normal tid. ALLTID FÖRSENT! Inte så konstigt att det tar 45 min för mig på morgonen att komma upp ur sängen! Jag är lite snoozoman helt enkelt. Inget jag är stolt över precis. Men nån måste väl vara det också!

Hur ser planerna ut för i helgen då?
Imorgon (fredag) så är det först skolan och sen är det hem och fixa present till lilla mommo som fyller år på lördag! Ska försöka att hitta något riktigt fint till min älskade mommo! <3333 

Sen på lördag så ska vi åka hem till mormor och fira henne! Ska bli trevligt att träffa hela tjocka släkten!
Sen på söndag blir det väl att ha söndagsångest och fira att skolan börjar på måndag igen med några chips och lite cola!

Men nu MÅSTE jag verkligen sova.

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0