If we ever meet again..

Hej alla! :)

Idag har jag vart seg hela dagen..Tror att det beror på vädret. Grått och regning exakt hela dagen.
Hoppas det blir bättre imorgon.

Min dag blev inte som jag hade planerat. Pappa hade mycket att göra så jag träffade mormor en stund istället. Det var trevligt. <3 Just nu sitter jag hemma och tänkte gå ut och fota lite, men vet inte om jag orkar när det är så pissigt väder. Kanske stännar hemma istället under min filt och dricker lite cola.
Jag tror att det blir det sistnämnda!

Imorgon är det skidor hela dagen lång. Skidskytte d&h och sprint d&h. Så det blir att vara bänkad framför tv;en. Men som sagt så gillar jag det. Så det gör inte så mycket. :)

Men nu ska jag kolla på repris från ett gammalt Top Model!
Pussar på er!

Men kom ihåg! FRÅGA MIG FRÅGOR!


Kommentarer
Postat av: Eva

Varför dricker du cola?

2010-03-19 @ 21:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0