21.20 Svar

Här kommer svaren på ALLA frågor som jag fick.

- Vad skulle du välja, att aldrig mer få dricka cola eller aldrig mer kolla på hockey?

Svar; Fan va svårt! Men jag tror nog att jag skulle ta att aldrig få dricka cola igen. Hockey är som mitt liv! Jag älskar hockey. Få skrika lite och så. Jag kan ju börja leva för någon anna läsk istället. Typ Sprite! :)


-
Vem tycker du ska vinna let's dance?

Svar; Jag tycker att båda paren är lika duktiga, men jag är ju tjej så därför hejar jag på Claudia! Jag tycker hon är jätteduktig! :)


- Vilken är din favoritlåt just nu?

Svar; Jag har många för tillfället..Det är väl några melodifestival låtar men även lite annat smått och gott.

- Jag bara älskar din ringar, så jag undrar vart du köper alla dina ringar?

Svar; Mina första 2 ringar är från Guldfynd men alla andra köper jag på H&M. Jag älskar H&M's ringar! <3

- Har du något förhållande?

Svar; That's a secret!

- Jag skulle vilja veta vilka dina favoritbloggar är?

Svar; Jag har några som jag kollar varje dag. Kenzas, Foki, posebaby, Petra Tungården, Michaela Forni och Anna Hibbs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0