20.55 Lördag

Kom hem för ett tag sen från stan. Jag, Moa och Amanda var i stan och shoppade loss. Eller dom gjorde iallafall. Jag var inte på det där riktiga shoppinghumöret idag. :( Men jag fick iallafall med mig hem ett grått nagellack från Mavala.
Efter ett tag så träffade Amanda en kompis och gick med henne. Så då gick jag och Moa och drog runt i affärer. Moa köpte en skinnjacka, ett tröja och ett par skor. Sen gick vi och åt. Det fick bli Gyllene Måsen! :D

När jag tillsist på hem så serverades det pizza! Det var den godaste pizza jag har ätit. Var utsvulten när jag kom hem så jag glufsade i mig pizzan på 2 röda! MUMS!

Nu har jag precis målat naglarna med det nya lacket. Och om det blev snyggt? Det blev übersnyggt!
Hade med mig kameran men det blev inte så mycket fotograferande ändå. :( Så det blir inga bilder ändå...

Tänkte ta itu med frågorna jag har fått i frågestunden! :) Inte för att det blev så många men ändå..

Kyss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0