Det ska vara gött att leva!

Fy fan va livet är gött ibland! :D

Började med att köra med trafikskolan och det gick faktiskt över förväntan! Sen hade jag och farmor en hel dag. Vi åt en god lunch, shoppade och hade det bara allmänt trevligt. Tack för den underbara dagen, farmor! <3

Sen kom jag hem, tog ett dopp i den 16 gradiga poolen. VÄLDIGT KALLT MEN SVALKANDE!

Sen åkte jag, mamma och lillkillen till Tuna Park och jag köpte min jeanskjorts men även ett par shorts. Fick även ett par snygga skor av farmor. Kameran är tyävrr urladdad så ni får bilder på allt imorgon.

Nu ska jag plugga inför ett prov imorgon och sen ringa en vän och snacka lite skit...

Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0