Övningskört

Kom precis hme efter en liten körtur med mamsi. Jag trivs inte med mammas lilla röda Seat men med Volvon! Man kör fan som en KUNG! Nu kanske jag inte jag ska vara för självgod, men vilken skillnad det är när man kör en bil man trivs i.

Ska börja köra varje dag nu som man börjar nöta in allt. Ska ta några fler körlektioner med trafikskolan också, känns som man lär sig mer då. Dom håller ju på med sånt där dagarna i ända, så dom kan ju lite mer än morsan och farsan. (inget illa menat!)

Nu är jag ta en burk cola, känner mig förtjänt av det!

Förlåt att det inte kommer några bilder på mina nya inköp, men laddaren till kameran är hos pappa 9 mil bort. Så bilder kommer antagligen på måndag eller tisdag.

Ni får ha det bra!

XOXO





Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Ja, själv kör jag ju BMW ;). Lite mer stil och klass en en jävla volvo. HAHAHAA

2010-06-06 @ 00:46:50
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0