Någon ide?

Fan va jag fjällar och sommaren har knappt börjat..Jag ser ut som en fisk! Haha. Ser lite lustigt ut. Man skulle kunna tända en eld på mig, jag är torr som fnöske. Smörjer in mig 24/7 men det verkar inte hjälpa så värst mycket.


Var med mamma och handlade mat nu på kvällen tills imorgon...Passade på att köpa slingfärg till håret. Så imorgon blir det att slinga håret. Vill ha det lite solblekt..och extra ljust på sommaren.
Sen håller jag på att komma på hur jag vill klippa mig. Skulle vilja göra något speciellt.

Har tänkt lite såhär:

Vad tycker ni?
Ni får gärna komma med förslag, för jag har inte så mycket fantasi när det gäller frisyrer och att ändra på något. :)

Nu ska jag ta och mysa med Mino, våran lånehund denna vecka. Liten valp som han är. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0