Anxiety

Går runt och tänker på en massa...
Var hos tandläkaren i onsdags och fick ett väldigt tråkigt besked. Jag måste antagligen operera mig i munnen...igen. Och sen vara sjukskriven i 2 veckor. Känner mig inte så jättepeppad inför en sån här operation. Det är inget bestämt än så egentligen så ska jag inte gå runt och tänka på det men gör självklart det ändå.
Har kollat runt lite på nätet och resultatet blir jättebra, men operationen verkar vara väldigt invecklad...
Man kan i vissa fall få känsel bortfall på underläppen, vilket kan ställa till det hela.

Nej, ska verkligen inte gå runt och tänka på det. Men har lite svårt att släppa det.
Det känns som man har haft tandställning i onödan. Dom i Södertälje på tandregleringen där har ju gjort helt fel! Allt är deras fel! FY FAN! TACK FÖR DET KUKTÄLJE!

ÅHHH...Jag blir arg bara jag tänker på det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0