Blixtrar och dunder!

Godmorgon!

Vaknade inatt av att det regnade något extremt och blixtra och dundra om vartannat! Jag brukar inte bry mig, men när det blixtrade hela tiden så gick jag upp och drog ur alla sladdar i mitt rum. Ville inte riskera något, fast jag bor i lägenhet.

Sitter just nu och kollar på EM (ovanligt!) och tyvärr så fick icklas Wiberg avbryta 10-kampen pga vätskebrist/magsjuka. Riktigt synd, han hade haft en chans att komma topp-5 iallafall! Imorgonkväll tycker jag dom flesta ska kolla EM för då kvalar Michel Tornéus! En kille som hoppar längd och är från Tumba! Han är en av medaljhoppen faktiskt! En riktigt duktig kille!
Så ni måste kolla då!

Nu ska jag äta frukost och sen åka in och träffa en fd klasskamrat! :)

 

Mors!


Kommentarer
Postat av: Eva

Käkade lunch ungefär samma tid som du åt frukost. Det blir så på äldre dagar ;o)

Njut av din ledighet så länge det varar!

2010-07-29 @ 15:38:24
URL: http://evabloggen.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: åh tack :D jag blir så glad av att veta att jag åtmindstonde förmedlar något till människor :) kram

2010-07-29 @ 16:19:23
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0