Millenium milajki!

Imorgon är det fredag och gissa om jag längtar efter helgen! Inte för att det händer något speciellt, men jag är bara väldigt skoltrött för tillfället. Men det blir snart nog bättre. Jag tror att det är den här årstiden också. Mörkt, grått och allmänt tråkigt.
På lördag har vi vernissage på vår utställning på Spårvägsmuseet. Tänkte väl åka dit en stund tror jag. :)

Jag har ju vart lite efter med att ha tittat på Milleniumfilmerna. Men nu har jag kommit ikapp. Jag har sett 2/3 och det är nog dom bästa filmerna jag har sett hittills i mitt liv! Och då har jag sett många. Men dom här slår alla 100 gånger om.
Lisbeth Salander är min favorit. <3
Så skulle jag vilja vara!

Men nu ska ska jag sova. Det är en dag imorgon också. :)

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0