Lista/Dagens outfit

Är du..

Arrogant: Nej?

Osäker: väldigt sällan

Trött: nästan hela tiden

Intressant: kan vara

Smart: självklart!

Barnslig: alltid

Liten: inte längre, men kort

Lätt: japp

Skoltrött: JAA!

Rolig: ofta

Pratglad: alltid

Frågvis: Alltid

Organiserad: bara på jobb

Hälsosam: när jag vill

Blyg: ibland

Attraktiv: ja

Lätt uttråkad: JA

Vegetarian: Nej

Besatt: Nej

Pålitlig: Ja

Filosofisk: kanske ibland

 

 

Har du..

För många vänner: Nej, kan man ha det?

Förföljelsemani: Nej

Tvångstankar: nej

Färgat håret: länge sedan nu

Brutit några ben: japp

Några piercings: Öronen

Egen dator: yesss

Gjort bort dig rejält: Ja fast vad gör det? Det bjuder jag på

Bra självförtroende: Ja

Komplex: Nja

Kysst någon: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: faktiskt

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: nej

Dumpat någon: jepp

Stulit någonting: Nej

Gjort något olagligt: Nej

 

 

Vem..

Saknar du: min bror och många andra

Vill du döda: SL och SJ

Slog du sist: bror min

Kramade du senast: mamma

Kysste du senast: det är en hemlis

Skrev du till sist: släkting i finland

Vill du vara som: mig själv

Sårade dig sist: en person..

Vill du bli galet full med: ingen

Gjorde dig riktigt glad senast: Alexsandra

Fick du sms från senast: Lukas

Ringde dig senast: mamma

Ska du gifta dig med: MZM

Får dig att skratta: Alexsandra och mig själv.

Min outfit idag;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0