Lista;

Namn: Josephine Birgitta Andersson

Kallas för: Jossan

Stjärntecken: Skorpion

Höger eller vänsterhänt: Vänsterhänt

Piercingar: Ett hål i varje öra

Tatueringar: Nej! Men vill ha!

Längd: 1.65

Skostorlek: 38

Hårfärg: Blond

Fräknar: Ja

Motto: glöm dina problem, imorgon kommer nya

Kär? Nja..

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, men skulle kunna tänka att ha ett "sommar"hus i Thailand! :)

Tycker du att du är attraktiv? Ja.

Dricker du? Ja, men bara cola. Fina flickor dricker sig inte redlöst fulla!

Röker du? Aldrig provat

Vilket schampo använder du? Naturelle

Vilken parfym använder du? Inspire Night by Christina Aguilera

Vad är du rädd för? Spindlar och ormar

Gillar du att tvätta? Överraskande faktiskt, men JA!

Gillar du berg- och dalbanor? Om jag gillar? Nej, jag älskar berg och dalbanor!!!

Senaste…

Filmen du hyrde? Kommer inte ihåg?

Filmen du köpte? Helens små underverk!

Låten du hörde: Hanna - Melissa Horn

Låten du laddade ner? Lady Gaga - Alejandro

Personen du ringde? Mamma

Personen som ringde dig? Mormor

TV-program du såg? 2 1/2 men

Person du tänkte på? Sebastian

Favorit…

Låt: New York - Melissa Horn

Sak att göra: Shoppa

Sport: Yoga på Wii Fit Plus

Dryck: Vad tror du?

Kläder: Jeans och en snygg topp

Film: I taket lyser stjärnorna

Bil: Volvo

Serie: Brothers&Sister

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? En kille är inte värd ens tårar!

Gråtit över en flicka? Jag vet inte?

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Nej!

Antal…

Gånger du varit kär? 3 (gills kändiscrusher?)

Gånger ditt hjärta brustit? Inga!

Hjärtan brustet på grund av dig? Hoppas jag inte!

Tjejer du kysst? Haha! 1 faktiskt!

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 2

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Inga hittills.

Senaste…

Boken du läste? Privat av Carolina Gynning och Alex Schulman!

Personen du fick e-mail av? Lukas

Personen du fick brev av? Jag får inte så ofta brev

Personen du fick sms av? Gudmor Eva

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Konfirmationsavslutning

Saken du köpte? Kläder från Hm.se

Vad har du gjort idag? Vart ute i kylan och kommit hem till Kjula.

Brukar du svära mycket? Ehm..ja.

När stiger du upp på morgonen? Olika, nu på lover så är det sent men annars blir det runt kvart över 6

Vad har du på dig? Kofta, jeans.

Vad ska du göra ikväll? Kolla på sveriges bronmatch i JVM. Kom igen Sverige!

Vad är du allergisk mot? Pollenallergi och en korsallergi. Kan inter heller äta stenfrukter. (Googla)

Var har du ont? Ingenstans

Använder du hårspray? Nej. Hårspray funkar inte i mitt hår..

Kan du stå på händer? Nej, är faktiskt lite rädd för det. Är rädd att jag inte ska kunna hålla upp mig själv med armarna. Haha XD

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark!

Salt eller socker? Salt.

Gillar du ketchup? Ja, men bara på lasagne och till korv med bröd!

Är du glad nu? Jag är jämt glad!

Var du glad igår? Absolut, fick se mitt favoritlag vinna!

Vad dansar du till? Schlager!

Stockholm är… ? Sveriges huvudstad och min hemstad

Göteborg är… ? Sveriges baksida

Kan du sjunga? Ja, har gått i musikklass i 5 år.

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti med pastasås! MUMS!

Land du vill besöka? Thailand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0