Hey Jude!

Sitter hemma hos papi och kollar på den spännande handbollen mellan Tyskland-Sverige. Just nu står det 20-17. Sverige har haft ett tufft gruppspel. Så nu gäller det att Sverige vinner den här matchen för att komma vidare.
Nu ska pappa gå ner och tvätta mina kläder. Jag är lite för lat för det idag. Tack papi <3

Efter skolan så åkte jag och Alexsandra till S-tälje och jag shoppade lite småsaker på H&M. Ett diadem, deo, trosor, shampoo och balsam. Ja, dagen inköp. Check!

Idag i skolan har det gått ganska smidigt. Först 2 lektioner, och sen skridskor. Vilka hockeyproffs vi är, jag och Alexsandra! Oj, vad vi var duktiga! Alexsandra stupade en gång. Men jag klarade mig!
Hehe XD

Nu ska jag fortsätta kolla på handbollen.
Skriver senare ikväll!

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Eva

Trodde ju du gillade att tvätta, vad snäll pappa är, latmask! ;o)

2010-01-23 @ 10:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0