Årresumé

Halloj!

Nu är jag hemma från matchen och SSK vann! 3-2 på övertid. :) Så vi fick 2 poäng med oss iallafall. Lehoux var tillbaka idag också. Men man kunde nästan tro att han fortfarande hade hjärnskakning för han gjorde inte så mycket bra saker. Haha...oj, det skulle inte bli en matchrecension det här.

Jag har inte skrivit så mycket men jag har inte haft tid och lust. Men tänkt summera året väldigt kort.

Det har hänt mycket;

Flytt til Eskilstuna, börjat 2;an på gymnasiet, haft min första vernissage och utställning.
Och såklart mycket mycket annat.
Skratt, gråt, sorg, kärlek. Ja..alla känslor kan man använda í det här året.

Imorgon går kosan mot Kjula igen. Mamma är ledig imorgon så jag ska åka ner och umgås lite med henne. Sen på torsdag så ska man tillbaka till "Helvetet". Men det ska bli skönt att få tillbaka sina rutiner.

Men nu ska jag kolla på tv och dricka julmust.

Kram <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0