Vältränad? Nej!

Förlåt för att jag inte har lagt ut några bilder! Men det har vart fullt hus hela kvällen. Och nu är jag alldeles för trött för att ladda in bilderna. :P
Men jag lovar att göra det imorgon!
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra? Kanske ta en tur med skidorna. Ha långfärdsskidor och spår utanför huset så det är kanske en ide! Är faktiskt rätt duktig, men blir hur trött som helst efter bara några meter. Man är ju inte den mest vältränade om man säger så! Men vem fan orkar träna? När använder man träningen egentligen?
Kanske när man springer till bussen eller tåget, men annars? Nej!
Varför ska man slänga pengar på något som ändå för eller senare rinner ut i sanden. Man går på några träningspass och känner sig stolt. Sen åker man hem och börjar proppa i sig chips! Lixom hur smart är det?

Nu gäller ju inte det här alla, men man hör många säga såhär! Man tränar och sen åker man hem och då ska man belöna sig själv men lite chips eller godis!
Aja, det var inte meningen att trakka ner på folk! Ni som tränar och inte låter det rinna ut i sanden! Grattis till er!

Nu ska jag sova så inte halva morgondagen går!
Lägger upp en bild på en trött och sliten Josephine också!





Kommentarer
Postat av: Eva

Blev det något mer skidåkande?

2010-02-08 @ 21:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0