Avslappning

I början så var tåget mellan civilsationen och landet ett färdmedel. Men med dagarna har det blivit en stund avkoppling. Ibland kan det vara skönt att bara sätta sig och vara framme 1 timme senare. Jag brukar använda dom 60 minuterna till sömn. Men ibland bara för att få koppla av...det är så sällan som man har en tid att sitta still och bara koppla av mitt i vardagen. Man är alltid stressad eller så är det något annat. Men på tåget så går det inte att stressa. Man kommer ingenstans. Det är bara sätta sig ner och ta det lungt.
Så avslappning på tåget är något jag kan rekommendera. Man kan iallafall få 1 timmes sömn. :)

Nu ska jag ut och åka skidor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0