Överskattad skitdag!

Idag är det världens överskattade dag som jag kallar den!
Visste ni att dom flesta självmord är på världens överskattade dag! Det visar ju bara på en sak! Eller vad säger ni?
Egentligen så skulle jag och "the family" åka och bowla och sen äta tacobuffé men min lilla prins blev tyvärr magsjuk så vi fick ställa in det. Vi ska göra det någon annan helg istället. :)

Idag på dan så har jag vart ute och åkt längdskidor och jag säger bara vilken jävla mördarbacke! Jag trodde helt ärligt att jag skulle dö! Fy fan va trött jag var efter den backen! Men jag hade bra push i ryggen så jag orkade hela banan!

Just nu sitter jag och kollar på herrarnas skidskytte. :) Sportgalen som jag är!


Imorgon är det skola igen och den här veckan så är det massor som ska göras. Jag och Alexsandra har ju våran mässa nästa vecka. 22-23 februari på Stockholmsmässan! Kom dit!


Nu ska jag fortsätta titta. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0