Helt slut.

Fy fasen vad seeeeg jag är!
Har stått på mässan precis hela dagen. Började med att jag fick stressa mig till mässan för Sl är ett jävla inkompetent skitbolag som borde få lite konkurrens så dom kanske skärper sig! Nu tycker jag bara att dom skyller på en massa saker som ska gå och ordna. Men det häner ju inget!?
Men jag kom fram och började fixa. Efter en stunds panik som kom även Alexsandra. Sen rann vägen iväg. Farmor kom och köpte ett armband och ett mobilsmycke och sen gick jag och åt lunch med henne. Det fick bli en hamburgartallrik.
Sen vard et dags för prisutdelning och lite dålig stil att nästan det var samma företag som vann alltihopa. Sen rev vi montern och sen åkte jag hem. Gick och köpte en kebab och den slank ner på 2 röda!
Sen har jag kollat på skicross, skidskytte och lite annat smått och gott!

Men just nu mår jag inte så bra. Halsen värker och blåsorna i munnen blir bara värre och värre. :/
Jag hoppas verkligen inte att jag vaknar upp sjuk imorgon. För jag känner att sista veckan innan sportlovet får man inte vara sjuk!
Men jag tar en alevedon och går och lägger mig och hoppas på det bästa.

Imorgon blir det att åka hem till lilla Kjula. Ska bli skönt att få träffa lilla prinsen! <3
Nej, nu måste jag sova. Klockan är ju alldeles för sent!

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0