15 februari 2010

Godmorgon solstrålar!
Är på bra humör, och är inte så värst trött. :) Så jag hoppas att det kan blir så resten av veckan också. Sitter just nu på tåget. Står någonstans mellan Härad och Strängnäs pga av ett tågmöte. Så jag blir väl som vanligt försenad. :/
Men lyssnar på bra musik så det gör inte så mycket. Ibland känner jag att musiken räddar mitt liv. När jag är arg, sur, ledsen. glad så kan musiken vara till en hjälp. Man blir gladare. Och när man redan är glad så blir man glad lite längre :P

Min lilla prins är magsjuk och jag skulle hellre vilja vara hemma och krama om honom men vill inte riskera att bli sjuk. Så det blir att åka till skolan ändå. Så man kan ju inte hoppas att man har fått någon bacill. Men jag har hållt mig bort från honom så det är säketrt lungnt. Plus att jag är svår att få sjuk. Man kan nysa mig i ansiktet. Jag blir inte sjuk ändå...Haha XD

Skriver antagligen lite senare idag.
Ikväll är det ju OS så det blir ju att kolla på den, men ska försöka att skriva lite.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0