My destiny

Godmorgon!

Fick en liten sovmorgon imorse. Det gillas! :)
Just nu sitter jag på tåget. Det ska gå om några minuter. Mitt tåg står inne en halvtimme innan tåget ska åka så det är skönt att man kan sätta sig och få en bra plats. För det alltid mycket folk på det här tåget. Så det gäller att vara här när tåget kommer för då får man en bra plats.

Det var en kille som just spillde ut sitt kaffe över hela sin dator! Jag tycker så synd om honom. Han smällde igen locket på datorn och har nog just nu en sån fruktansvärd ångest över att ställde kaffet precis på pricken där brevid datorn. Och att han råkade nudda koppen med kavajarmen när han skulle ta av sig kavajen. Om han hade ställt koppen lite högre upp så hade datorn fortfarande fungerat och mannen hade antagligen fåt sätta sig och avnjuta en god kaffe. Men nu finns inget av de kvar. Ödet...eller vad säger ni?

Sitter och lyssnar på playlist "När Josephine får välja" spexar framför kameran.:D Folk tycker nog att jag ser ganska rolig ut när jag sitter och grimaserar! HAHA!

Ni får ett litet smakprov! :)





Ni får ha det bra!
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0