22.56 I <3 Hufvudstaden

Dagen började dåligt. Kom inte från Eskilstuna. Det va något tekniskt fel på spåret så det blev att åka till Johan jobb och hjälpa mamma städa bilen. Sen åkte vi och hämta prinsen! <3

Sen skjutsa dom mig till tåget, så tillslut kom jag till Hufvudstaden. Pappa kom och hämta mig på Flempan och vi åkte hem till farmor och firade henne! Grattis älskade farmor! <3

Nu ska jag snart gå och lägga mig...Ska bara lyssna klart på min nya favoritlåt..Telephone med Lady Gaga och Beyonce! Extremt bra. Orkar inte lägga upp någon länk, ni får gå in och lyssna själv på youtube.

Tänk att jag ska se Lady Gaga live den 8 maj. Jag längtar!


Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0