Näskrossaren!

Hej allesammans!
Det hände en liten incident nu i eftermiddags såd et är dröfr jag inte har kunnat uppdatera. det var så att jag busade med lillkillen och jag står ovanför honom och han tar upp huvudet snabbt och jag hinne ri med och han typ "krossar" min näsa, så nu är den helt svullen och blå. :/
Det var ju inte hans fel men det gjorde så fruktansvärt ont. jag började störtgrina och fortfarande är den öm. Så imorgon blir det att ta det lungt i skolan. :) Känner mig fortfarande lite yr efter näskrossningen men det ska nog gå bra om jag får gå och lägga mig.

Sitter just nu och kollar in Björnes blogg! Han är en sån skön snubbe. Om ni undrar vem Björne är så är det målvakten i SSK! Han har en egen Videoblogg där han bloggar nästan varje dag.

Nu tänkte jag gå och lägga mig faktiskt. Ska upp i ottan imorgon så det är det bra att vara utvilad!


Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0