Michaelangelo, kan du svara på..?

Ska snart gå och lägga mig. Ska tvätta bort mitt smink och sen fixa te och sen ska jag sova. :)
Idag har min klass varit inne i stan på Moderna Museet. Vi kollade på Salvador Dali och någon annan. Konstverken var jättefina, men jag går hellre och kollar på en fotoutställning. Jag är ingen person som gillar fantasi och sånt som inte är på riktigt. Sen att folk kan måla så bra är en anna femma. Salvador Dali är en fantastisk konstnär och hans tavlor är fantastiska men det är inte min grej riktigt.

Efter museet slutade vi och jag och Alexsandra åkte in till city och åt lunch på Max och sen gick och köpte saker till Be Unique.

Imorgon så ska vi ha foto som vanligt. Ska kolla om det går att kanske få gå ut och fota. Mina ögon pallar inte att sitta vid en skärm enhel dag. Jag blir helt slut i huvudet. Men vi får se hur det går. Jag kanske hinner fota lite iallafall. :)

Nej, nu är det sminkborttagning och sen te.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0