Go' i huvudet..

Äntligen hemma! Nu har jag lyssnat på redovisningar hela dagen så jag har gröt i huvudet just nu. Tänkte kolla på Top Model och kanske blunda några minuter. Jag har inte somnat så tidigt dom sista nätterna. Har legat och tänkt på så mycket. Man känner att man går i 2;an nu. Man får mer på sina axlar och mer press och tempot är uppe i 120! Man känner det efter skolan. Man är helt slut och bara vill sova. Men på fredag så ska jag verkligen fira attd et är helg. Jag och Alexsandra ska göra stan osäker. Vi ska åka in till stan efter skolan och fika sen ska vi kolla på lite kläder och sen middga och sen avslutar vi allt med bio. :)
Ska bli så jävla härligt att bara umgås med min favorit och ha roligt! <3 Puss på dig, Barbie.

Men nu börjar snart Top Model och jag måste hinna ta lite cola och äta lite double chip chocolate cookies. Så mumsigt :)


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0