Fredagsmys med bio!

Sitter hemma och ska snart ta och göra mig iordning för att åka på bio med min sjukling. Alltså Barbie <3
Hon har blivit lite sjuk så jag ska göra hennes på bättre humör. :) Och vi ska sen dansfilmen "Fame". Hoppas den är bra. Det är den säkert. Sällskapet gör ju hela filmen, eller hur?

Jag kollade på FOKI imorse på Vakna med te voice och vad gullig hon är. Hon har en sån gullig dialekt. Lite thailändska, och typ norrlännska och ganska ljus röst. Hon är så gullig. :)
Hon gjorde ett bra intryck på mig. Hoppas hon vinner i helgen på Blog Awards. Hon har inte ens bloggat 1 år och har redan över 45 000 läsare varje dag!
Men nu ska jag ta och make-upa mig lite. <3

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0