Blowing in the wind.

Jag håller på att blåsa bort här i Kjula. Det blåser så man tror att taket ska blåsa. Men det hoppas jag inte att det gör, för det skulle bli lite kallt. :)
Idag har dte varit cärldens struligaste dag. det började med att jag fick avboka min tid hos Maria (min solosångslärare). Sen hann jag inte med mitt tåg till Eskilstuna så jag fick sitta i Flempan och vänta 1 timme. Jättekul! Bravo SJ!
Sen när äntligen 1 timme hade gått så går jag ner till perrongen och ska registrera en resa. Tror ni inte att det blir strul då också?! Då funkar inte mitt pendlarkort bara för att göra livet ännu surare för tillfället.
Men det fixa sig tillslut av en väldigt snäll konduktör. Sen när jag äntligen har kommit till Eskilstuna så går ju inte den förbannade bussjäveln förens om 1 timme! tror ni inte jag får tuppjuck då! Men mamma var snäll och kom och hämta mig på station.
Så jag kom hem iallafall, men det tog sin lilla tid.

Imorgon kommer jag få lite sovmorgon så det blir ganska skönt.
Men nu ska jag sova.


Puss.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0