Söndagskväll men Filip och Fredrik kl 21!

Sitter och väntar på att Filip och Fredrik ska börja. :) Jag älskar deras show live från New York. <33
Vi kom hem från landet vid 5 och sen blev det chili till middag. MUMS FILLIBABA!
När vi hade kommit hem tvättade jag bilen..eller skölje av den lite iallalfall. Den var så dammig.

Och imorgon är det NP del 1 i matte också. Men jag tror att det kommer gå bra. Ha pluggat rätt så mycket + att det är ett ganska lätt NP.

Gud så sugen jag blev på tjocka frasiga pannkakor men glass och sylt. MUMS. Tror nog att jag ska göra det. :P
Måste kanske fråga mamma först. Vi får se hur det blir.

Shhit. Nu börjar F&F.

Tralalalalaaaa.....

ciao fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0