Planer...?

Jag har inga planer för dagen. Alexsandra kunde tyvärr inte följa med och pappa och jag ska byta biljetterna i veckan. Sitter i morgonrocken och har spelat Wii hela morgonen. Jag och family tänkte gå ner till simhallen..men dom stänger 1 så vi kunde gå dit heller :/
Så det blir väl att kolla på film eller så för vädret lockar ju inte precis(!)

Vi har hittat ett nytt hus i Kjula som vi gillar. Jättefint är det. Jag gillar det jättemycket. Vi ska åka och kolla på det nästa helg. Jag hoppas att det blir vårat nästa hem för det år så vacker ute och inne. Fast jag bara sett bilder så ÄLSKAR jag det. :) RÖR INTE VÅRAT HUS!!!

Nu ska family slå ihop våra hjänor och komma på någonting att göra.


kramkram

p.s
Ikväll blir det den sista middagen med Linas Matkasse. Det blir Broccolisoppa men dinkelbröd och kikärtskräm. Mums.

Tack Linas matkasse för denna veckans goda måltider.

d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0