jag-är-trött-blogg-inlägg

sitter uppe och väntar på pappa. Han är ju iväg och jobbar men väntar tills han kommer hem. han rigde precis och då var på gullmarsplan så han är nog snart hemma. :) Sen går jag och lägger mig.
Jag ska gå upp kvart över 6 imorgon. Ska med papi ut på en golfrunda. Hutlösa tider! Mitt i natten för att slå på en boll! Men jag valde ju själv att följa med. :)

Kollade på drömkåken förrut. Gud va jag skrattade! Höll på att kissa på mig.
Den är ju så underbart rolig.
Kollade också på ett roligt klipp på youtube.
Erik och mackan var det med.



Checka in det!

Nu ska jag borsta nötterna. Ögonen orkar jag knappt hålla öppna längre. (kan knappt skriva längeer som ni ser)

ciaoooooooooooooooooooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0