Balkongdag.

Var med mamma till Hornbach och köpte blommor till pappas balkong. Pelargoner fick det bli och va fint det blev. :)       Så sen jag kom hem så har jag suttit där ute och stekt. Pappa kom hem med middag fö en stund sen, det blev vesuvio. <33

Ikväll är det robinson-final och jag kommer sitta klistrad. Jag tror att Anna vinner, men jag vill att Jarmo ska vinna. Förut gillade jag Nina, men hon är en riktig satmara. Hennes pakter och fula spel stör mig. 

Nu ska jag ta en siesta och sen kanske gå ut i solen igen, när dte har blivit lite svalare. 
Imorgon blir det att vara caddie åt pappa när han spelar golf. 


ciao ciao
                                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0