alone at home!

Vädret är tråkigt och det är inget bra på tv. Så sitter vid dumburken och lyssnar på min favorit. Alexander. <33
Pappa är på fotboll. Aik-Hammarby. Jag fattar inte att han orkar Det jar typ spöregnat hela kvällen. Iallafall här. :(

Åt färdigrätt till middag med kycklingfilé och potatismos och det var ingen höjdare. Det var typ bra 3 kycklingfilébitar som var som köttbullar och potatismoset var mosigt. Det kanske det ska vara förresten. XD
Får be pappa köpa McFeast på vägen hem. Är fortfarande hungrig...

Var i skäris med gullefjun och vi köpte varsin tröja och stödje Aids/Hiv. Jag köpte Dita von Teese's t-shirt och gullefjun Cyndi Lauper.
Jag köpte också en klänning från BikBok.

Bilder kommer!

Nu ska jag kolla lite hur det går derbymatchen och sen försöka få tiden att gå.

ciao fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0