090525

Sitter i skolan och väntar på att få hjälp :)
Jag och Alexsandra var till Grillen och åt. Det var någon äcklig fisk i skolan. Men imorgon får det bli skolan mat. Man har inte råd varje dag att äta på grillen eller gyllene måsen. :)
Och på onsdag är det omprov för min del. I geometri. Jag tror att det kommer gå bra. Ska hitta mitt formelblad hemma och sen sätta mig och plugga.
Men jag har 100 saker till att göra. Imorgon kommer mäklaren och ska fota så jag måste också storstäda mitt rum. Puuh..hur ska jag hinna allt! :(
Jag får väl vara lite effektiv och städa fort men bra och sen plugga och äta och allt möjligt. Vill ju gärna ta det lite lugnt också.

Men jag får väl ta en sak i taget och sen kolla om jag har tid över för att göra något mer. Men städningen kommer först.

Men nu vill jag ha hjälp!!!!

Kolla in min header också. Kanske inte så välgjord men ändå <3

ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0