sommartider hej hej?

I know..Jag har inte uppdaterat på år och dag känns det som men jag har njutit av sommarlovet som inte har haft det bästa till väder om man säger så. Idag har det regnt exakt hela dagen så det är ju inte precis så man hoppar i taket av glädje.
Igår var jag på Grönan med pappa, amanda, stina och moa. Vi åkte insane gån gefter gång. Eftersom det var sånt skitväder igår också så var det inget folk knapptpå Grönan så kön var minimal. Och var jag tyckte om Insane.Det var en så härlig känsla. Jag älskar den!
Jag måste ju bara dit flera gånger iår.

Men nu ska jag ta det lungt och dansa regndansen så att vädret blir nåot bättre imorgon.


ciao

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad var det jag sa?...hehe

2009-06-14 @ 19:26:28
URL: http://evabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0