it's a heartache...

Nu på sommaren så har jag inte datan alltid tid hands så blogen blir lidande, men sen när mörkret faller och fåglarna slutar kvittra då kommer jag blogga mer igen. Men nu får ni ha tålamod med att jag inte uppdaterar varje dag. :)
Igår var jag som sagt på Grönan med the family 2. Och vihade roligt roligt. Men eftersom vädret var det bästa så var köerna ganska långa och värmen var dödande. Så vattenflaskan fanns alltid tillhands.

rakade precis benen så nu kan jag gå med shorts igen. nehe. skämt och sido så är det inteen så stor katastrof för mig eftersom mina hårstårn syns inte. Men nu ska jag klippa lite lakan. Orkar inte berätta varför.


kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0