Hoppla polle!

Har varitpå Sundbyholms trav idag men mormor och morfar. Riktigt kul faktiskt. Har varit på 1 trav tidigare och det var på Solvalla men där var det så mycket folk. Nu såvar det inte många där och det var fint väder och man satt precis vid travbanan och gick in och spelade. Och jag vann ett par kronor! Så dom ska jag spara tills jag kanske ska till Grönan på fredag med gudmor vi får se på väder och vind och så :)

Annars har dagen gått snabbt och imorgon är det måndag igen...och det är skola SOMMARLOOOOV nu.
Men nu ska jag fortsätta kolla på en film på 4:an. Den var riktigt bra. Gud va glad jag blev när jag tittade på SVT;s valvaka att miljöpartiet har stigit med röster i procent. Det var nästan så man fick en tår någonstans där bak i ögonvrån. :)


ciaooo fuckers.

Kommentarer
Postat av: alexsandra

Åh, jag vill också till grönan! Bajs på dig!! <3

2009-06-07 @ 23:29:50
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0