untitled

Sitter på mitt andra hem och är på väg till Eskilstuna. Sitter med kameran och larvar mig. Har inget annat för mig. Sitter lite och smsar med Carro också. Men vi har inget att prata om. :/
Åkte precis från Läggesta så det är Strängnäs kvar och sen är jag i Eskilstuna. När jag kommer till Kjula så ska jag bara umgås med familjen och ta det lungt. Leka lite med lillkillen kanske. Vi får se om han vill. <3

Va roligt att det har lagt sig ett snötäcke på marken. Hoppas bara att det håller sig eller att detkommer mer till julen. Men det gör det väl inte...som vanligt.


Nej, nu ska jag börja pacia ihop med lilla dator sen så ska jag sitta i Eskilstuna och vänta på bussen i en halvtimme. Bussjäveln.
Usch!

Det sitter en pundarfamilj framför mig på tåget som luktar äckel. Sitter och försöker att inte andas. Känner mig lite svimfärdig faktiskt. :S

Kram!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0