JULLOV! <3

Hej!
Sitter på Eskilstuna Station och väntar på min buss. Den går 25 över så det är en stund kvar. Men men..
Jag har ju min lilla mini-pc som jag får sällskap av så länge. :)
Idag fick jag JULLOV! Fan va gött! Det ska bli så jävla skönt att inte behöva gå upp på morgonen och kunna gra vad man vill på dagen. Jag har en sak inplanerat och det är att träffa Elin på tisdag. Vi kommer ha det supertrevligt!
Eftersom mitt tåg imorse var inställt så hann jag inte till skolan :/ Så jag fick komma till skolan när alla andra åkte hem. Då hämta jag mitt busskort sen åkte jag och Alex till S-tälje och fönstershoppade och lunchade. Vi åt på vårt favoritställe. Nancy's! MUMS! Och man kan ju inter variera sig när man gillar något. Så det blev en tacoplate för mig och en caesarsallad för Alex. Sen fick jag stressa mig till tåget. Och nu sitter jag här. :)
Jag och Alex sa till varandra att vi skulle köpa julklappar till varandra. Så jag köpte till hennes ett paket med 2 av Dove's produkter. Och av henne fick jag ett resekit med typ hårspray, duschcreme, shampoo och lite till. TACK GUMMAN! <33

Nej, nu måste jag gå ut till bussen så jag inte missar den! Det skulle se snyggt ut! Fast nästa kommer efter 5 minuter men då får jag gå längre och det orkar jag inte för det är förfan LOOOOOV!


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0