FAN FAN FAN!

FAAAN OCKSÅ!
Jag är sjuk! Genomförkyld och halsont och en extrem huvudvärk! Varför nu för? Jag är aldrig sjuk och så ska jag bli det precis innan ju Jag är helt slut och orkar ingenting, och jag som inte har handlat allas julklappar än...PUST!
Men jag hoppas att jag är bra till julafton iallafall.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Juste! Gick in på Aftonbladet och såg att Brittany Murphy har dött av hjärtstillestånd!
Hon var bara 32 år! Jag har alltid gillat henne. En av mina favoritfilmer är Smekmånaden med hon och Asthon Kutcher!
Och nu är hon död. Lite sorgligt faktiskt!



Nu dör snart mitt batteri till datan

Skriver imorgon igen.

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0