ett skämt..

Måndagar är fan ett stort skämt. Världens segaste dag! Varför kan det inte vara söndag en dag till? Man hinner inte få ledigt och ta det lugnt innan man ska upp kvart i 6 igen..Men igår så var det väl ganska lungt, men jag känner att jag inte kan koppla av. Jag spänner mig och känner mig stressad. Sen är jag helt slut på måndagsmorgonen. Jaja, alla kanske har det så? Eller är det någon som är jättepigg på måndagar!

Sitter iallafall på tåget, eller i Läggesta för att vara precis. Vi står stilla pga av ett sjukdomsfall på tåget så vi står och väntar på ambulans! Åhhhh.. jag kommer försent till skolan! Jätteroligt..

Men men, som sagt måndagar är ju ett stort skämt så självklart ska det krångla då. :(
Ikväll och hela vecka framåt blir det att städa hemma hos papi. För på fredag kommer någon kompisar och vi ska ha lite fest!
Det kan vara skönt att bara vara några stycken. Annars hinner man ju inte prata med alla. Och som ni kanske alla vet, så är jag emot alkohol. Jag tycker att det är fel att dricka alkohol för att bli gladare och socialare! Då är man ju en gestalt. Man är ju inte sig själv. Man låtsas vara någon! Jag tycker det är fel. Så jag kommer abslolut inte dricka, sen om mina kompisar gör det, det är deras sak. Men jag tycker det är fel att dricka, iallafall som minderårig. Man kan dricka när man har fyllt 18 , men inte innan. Jag är inte nykterist men jag tänker dricka när det är lagligt att göra det. Det är synd att fler inte gr som jag. det förstör folks liv!

Vi sitter fortfarande i Läggesta och väntar. Jag kommer komma så helvetes försent!
F*tta, fat och djuptallrik!


MÅNDAGAR ÄR ETT SKÄMT!

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0