120

Mitt 120:onde inlägg. Ny header med bilder lånade av en riktig häftig illustratör Liselotte Watkins. Hon har gjort H&M's illustrationer när dom har haft gästkollektioner. Så kolla gärna in hennes illustrationer här!
Idag ska jag och papi till Solvalla och kolla på trav. Jag har stor respekt för hästar men att spela på dom är roligt. Haha. Det är att vinna eller försvinna typ. Man gissar på vilken häst som vinner och sen så får man kolla lite på oddset som är ju högre, ju mindre spelad häst. Så om man vill ha stora pengar ska man spela på hög oddsare och ha en jävla tur så kan man ta hem några slantar.

Sitter just nu och lyssnar på Jerry Williams sommarprat på P1. Han kör på en ren stockholmska.
Tjeeena tjejen!

Nu ska jag göra mig iordning och sen ska vi åka in till stan innan vi åker till Solvalla!

Kommentarer
Postat av: Eva

Har du fått speldjävulen i dig? ...hihi.

Kanske vi tar en match på Lida någon dag...

2009-08-05 @ 22:15:14
URL: http://evabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0