Flyttlasset går..

Är hemma igen, men snart är det inte längre mitt hem. Flyttlasset går 5 september till Esk. Men inget hus har vi hittat så vi bor i en hyreslägenhet sålänge i Kjula. Så snart måste man börja packa också. Min ork och lust är int epå topp just nu jag kommer väl stå när vi ska flytta och börjar packa då. Jag vill göra så mycket annat än att packa.
Det är sommar och jag vill inte bekymra mig om något annat!
Men på måndag så ska jag till Grönan med Alex.
Och vi ska ocka fett! <333
Grönan, watch out! Here we come!'


Nu blir det mami´s korv stroganoff. <3

Tjeena

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

SV: Me too! ;)



Snygg header gumman! :D<3

Pöss!!

2009-08-07 @ 23:32:36
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0