Jag är stolt!

Jag ska inte sticka under stolen att jag är väldigt liten och därför i vissa fall kan använda barnkläder. Och det är inte heller något jag skäms över. Det är billigare och man kan faktiskt hitta fina barnkläder i min storlek. Men snart är jag nog för stor för dom. Kan ha en tröja från Lindex's Heartquake-avdelning i str 164-170.
Så här kommer en liten outfit. (Men allt är inte barnkläder!)

  

Byxorna är dam och det andra är barn. Det är väl inget fel på kläderna. Säg gärna vad ni tycker. :)

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

SV: Jag hoppas att du har rätt, för det gör sjukt ont!



och jag älskar den där vits tröjan :)

Puss <3

2009-08-05 @ 10:49:06
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0