090718

Sitter i bilen på väg till E-tuna. Som jag skrev imorse så ska vi kolla på ett hus. Det är jättefint + att det har pool.
Vårat väder idag har varit lite schizofrent. När jag gick till tåget från S-tälje så var det blixter och dunder, och 5 sekunder senare var det sol igen. Men sen började det regna igen. Och Alexsandra skulle gå hem. Och det började såklart spöregna. Jag hoppas du inte blev för blöt, gumman. <3
Och nu är det sol igen. Jaja, man kan väl säga lite tradionellt " Vilket väder vi har!"

Men i S-tälje blev det lite inköp. (Bilder kommer ikväll)
1 par jeans från BikBok
1 höstjacka från Jc
1 tröja från JC
och 1 litet "förstaklass-kit" till lillkillen. Han gillade det mycket. :)

Nu ska jag fokusera på vägen..Gulp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0